Friday, September 4, 2009

PeLbAgAi RiNtAnGaN hArUs Ku HaDaPi


Pelbagai rintangan dan cabaran yang aku hadapi dalam menjalini liku - liku kehidupan sepanjang aku berada di atas muka bumi ya allah s.w.t ini.


Alhamdulilah aku bersyukur kehadrat ilahi kerana memberi aku lagi kesempatan menjalani hari hari dengan tenang dan sabar serta tabah menghadapi dugaan daripada -Nya.


Namun ku berdoa agar hari - hari yang pahit akan berlalu dengan aku mengharap menanti hari - hari yang akan aku memperolehi kebahagian di dunia dan akhirat.


Aku berdoa kepada mu yaAllah agar aku di lindungi dari sebarang bala betaka dan bencana alam yang menimpa diri aku dan Malaysia.


Kau berikanlah aku dan seluruh keluarga aku serta kawan - kawan aku ke ampunan dan hikmah serta petunjuk dalan kami menjalani kehidupan sebagai hamba dan khalifah mu di muka bumi ini ya allah.


salam seribu keinsafan


dari hati yang begitu ikhlas


MUHAMMAD HAMIZAN BIN AZIZAN

subang jaya

No comments: