Sunday, October 18, 2009

KeLuAr Dr PeDaNa DaN sAhAbAt PeDaNa







aku telah berpindah keluar dari pedana sek 13 shah alam diatas kehendak diri dan tidak kena mengena denga maner - maner pihak.. aku berharap semua pihak dapat memberi kerjasama dah aku berharap persahabatan kita akan berkekalan hingga akhir hayat...









aku ingin memohon maaf kepada semua kawan2 serumah aku ..






kepada Wan : ( sensetif & peka ) Mad : ( alim & mesteri )






Capik : ( gila2 sikit & kadang2 ambil berat )






Fareez : ( pendiam tp bila dah kenal banyak cakap & baik hati )






Am : ( sengal & cool ) Ayei : ( gile2 & happening )






Nabil : ( serius & senang berkawan )






Fad : ( simple & kadang2 angin )
syahidan : ( cool & baik sehxx )

aizat : ( pemendam & mudah terasa )




aku terangkan tentang mengenai korang melalui pandangan aku..,









salam perpisahan tulus dari hati aku yang begitu murni









sahabat mu Muhammad Hamizan Bin Azizan

1 comment:

amelia said...

ko x nk letak pic ak ker.
tntng ak.
hahah